پیشرفت پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در آزادگاه جنوبی بررسی شد
پیشرفت پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در آزادگاه جنوبی بررسی شد
مدیران عامل شرکت‌های مهندسی و توسعه نفت و ملی حفاری در نشست مشترک در محل میدان نفتی آزادگان جنوبی، پیشرفت فیزیکی اجرای ۱۰ حلقه چاه در این میدان را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در نشست مشترک شرکت‌های مهندسی و توسعه نفت و ملی حفاری به ریاست ابوذر شریفی و حمیدرضا گلپایگانی و با حضور شماری از معاونان و مدیران ارشد عملیاتی دو شرکت بر شتاب‌بخشی در اجرای پروژه حفاری ۱۰ حلقه چاه در میدان آزادگان‌ جنوبی تأکید شد.

این هیئت ضمن بازدید از دستگاه حفاری ۴۳ فتح با کارکنان عملیاتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا لایجی، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پروژه های حفاری  در حاشیه این نشست گفت: هم‌اکنون چهار دستگاه حفاری سنگین  ۲۸، ۳۷، ۴۳ و ۷۴ فتح در این پروژه که از اوایل بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ عملیات آن آغاز شده است،  مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این پروژه به‌صورت کلید در دست (EPDS)، اجرا می‌شود و با همکاری شرکت متن به‌عنوان مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان، تلاش بر این است که به‌موقع عملیات حفر و تکمیل چاه‌ها پایان یابد و عملیاتی شود.

گلپایگانی همچنین از دستگاه حفاری ۲۸ و ۹۲ فتح  در این موقعیت در غرب کارون بازدید کرد و در دیدار صمیمانه با کارکنان دستگاه با آنان به گفت‌وگو پرداخت.