صنعت نفت ایران با بهره گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از تحریم ها عبور کرده است
صنعت نفت ایران با بهره گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از تحریم ها عبور کرده است
مدیر عملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران گفت: ایران امروز توانسته با استفاده از توان متخصصان خود و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان داخلی با عبور از تحریم ها در تولید و تامین قطعاتی نظیر کاتالیست به خودکفایی برسد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»شرکت پالایش نفت تهران،مقامات ارشد صنعت پالایش نفت کشور ونزوئلا با مدیرعملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران به منظور برقراری همکاری های۲ جانبه دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، با هدف برقرار همکاری های ۲ جانبه و استفاده از توان و دانش متخصصان ایرانی، جمعی از مقامات عالی رتبه پالایشگاه های ونزوئلا ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مدیرعملیات و رئیس بهره برداری این شرکت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار سید مصطفی سید رضا تهرانی مدیرعملیات و رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران با بیان دستاوردها و اقدامات و انواع محصولات نفتی شرکت پالایش نفت تهران اظهار داشت: ایران امروز توانسته با استفاده از توان متخصصان خود و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان داخلی با عبور از تحریم ها در تولید و تامین قطعاتی نظیر کاتالیست به خودکفایی برسد.

وی تاکید کرد: شرکت پالایش نفت تهران آمادگی دارد به عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری های فنی، مهندسی و تجاری دو جانبه میان ایران و ونزوئلا اقدام کند.

در ادامه این نشست مقامات ارشد پالایشگاه های ونزوئلا ضمن ارائه پیشنهاد تاسیس دفتر مشترک همکاری با هدف تامین منافع ۲ کشور، خواهان انتقال تجربیات موفق شرکت پالایش نفت تهران در کشور خود شدند.

گفتنی است چندی پیش مدیران ارشد وزارت انرژی و آب لبنان با مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت وگو کردند.