آغاز عملیات تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر
آغاز عملیات تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»محمدرضا کرمی نژاد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مورد نظر در شهرهای آّبادان و خرمشهر بحث اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب این دو شهرستان بود که خوشبختانه از روز گذشته عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز شده است.

وی افزود: طرح تکمیل شبکه فاضلاب آبادان شامل احداث ۹ ایستگاه پمپاژ، اجرای ۱۲۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی و نصب ۲۰ هزار انشعاب فاضلاب و ۱۶۰کیلومتر لوله‌گذاری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح تکمیل فاضلاب شهر آبادان با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت سه سال اجرایی خواهد شد تا مشکل فاضلاب این شهرستان بعد از چند سال حل شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: طرح فاضلاب شهر خرمشهر نیز شامل احداث ۸ ایستگاه پمپاژ، اجرای ۸۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی، نصب ۱۳ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب و اجرای ۱۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری است.

وی با اشاره به اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح تاسیسات فاضلاب شهر خرمشهر ادامه داد: این ۲طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و از محل تهاتر نفت اجرا خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان گفت: امیدواریم با تکمیل به موقع این طرح‌های مهم فاضلاب در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شاهد حل مشکل فاضلاب در این دو شهرستان باشیم.

منبع: ایسنا