محدودیت کارت‌های سوخت در جنوب و شرق کرمان به ۴۰ لیتر افزایش یافت
محدودیت کارت‌های سوخت در جنوب و شرق کرمان به ۴۰ لیتر افزایش یافت
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان اعلام کرد که محدودیت کارت‌های سوخت در جنوب و شرق این استان که بر اساس طرح کُدینگ ایجاد شده بود از ۳۰ لیتر به ۴۰ لیتر در شبانه‌روز افزایش یافت.

به گزارش«نبض انرژی»سیدباقر نورالدینی  تاکید کرد: براین اساس شهروندان از ۱۳ مهرماه می توانند در جایگاه های سوخت جنوب و شرق استان کرمان ۱۰ لیتر بیشتر از قبل سوخت در شبانه روز دریافت کنند.

به گزارش ایرنا طرح کدینگ کارت های سوخت با هدف ساماندهی عرضه و جلوگیری از قاچاق سوخت در جنوب و شرق کرمان از ۳۱ مردادماه امسال اجرایی شده بود که براساس آن در شبانه روز تنها ۳۰ لیتر از هر کارت سوخت قابل دریافت بود که مشکلاتی نظیر ایجاد صف در مقابل جایگاه ها و گلایه های مردمی را به دنبال داشت.

فرماندار شهرستان جیرفت نیز در این زمینه گفت: تصمیم گیری برای افزایش سهمیه سوخت در قالب طرح کدینگ بعد از پیگیری ها در جلسات ستاد سوخت شهرستان جیرفت با حضور مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان انجام شد.

احمد بلندنظر اظهارداشت: به دلیل ایجاد صف های طولانی در جایگاه ها و گلایه های مردم در مورد کمبود سوخت این میزان سهمیه سوخت افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایرنا و براساس مستندات اعلام شده پیش از اجرای طرح کدینگ بعضی از جایگاه دارن از کارت سوختی که به میزان ۱۰ هزار لیتر برای ۲۴ ساعت شارژ می شد در همان ساعت اولیه نیمه شب تا ساعت ۶ صبح بیش از دو سوم سوخت را به فروش می رساندند و این امر در ساعت باقیمانده روز برای مردم مشکل ایجاد می کرد.

اینک خودروهایی هم که کارت سوخت ندارند با مشکل مواجه نمی شوند و می توانند در شبانه روز ۴۰ لیتر سوخت دریافت کنند.

منبع: ایرنا