آغاز به‌کار 17 پروژه بزرگ برقی تهران در هفته دولت
آغاز به‌کار 17 پروژه بزرگ برقی تهران در هفته دولت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از آغاز به‌کار 17 پروژه بزرگ این شرکت با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “حبیب قراگوزلو” بیان کرد: همزمان با هفته دولت 17 پروژه‌ بزرگ توسعه و احداث خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع در ۳ استان تهران، قم و البرز به منظور تامين برق مطمئن و پايدار مشتركان در مناطق تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری شده است.
وی افزود: از جمله اين 17 پروژه مي‌توان به احداث پست 63 به 20 كيلوولت جدید المپیک تهران با اعتبار یک هزار میلیارد ریال، توسعه و تقویت پست‌های 63 به 20 کیلوولت در شهریار و شهر قدس با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال، احداث پست‌های انتقال جدید در شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران تصریح کرد: طرح تقویت و خازن‌گذاری در پست‌های انتقال استان‌های تهران، البرز و قم با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۲۱ میلیارد ریال با هدف کاهش مشکل افت فشار از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسيده‌اند.
قراگوزلو اضافه کرد: طرح احداث خط انتقال ۶۳ کیلوولت ورامین، مهر امام رضا (ع) و پاکدشت با مجموع سرمایه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با هدف پایداری برق استان تهران از دیگر طرح‌های این شرکت است که به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی بیان کرد: از دیگر طرح‌های این شرکت می‌توان به احداث و بهسازی شبکه و توسعه گسترده خطوط انتقال و فوق توزیع در استان‌های تهران، قم و البرز با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳۱ میلیارد ریال و طرح تقویت خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت تهرانپارس، ازگل با مجموع سرمایه بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال نیز اشاره کرد.