بازدید رئیس مجلس از مجتمع گاز پارس جنوبی
بازدید رئیس مجلس از مجتمع گاز پارس جنوبی
رئیس مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش«نبض انرژی»محمدباقر قالیباف که صبح روز پنجشنبه (۱۰ شهریور) در بدو سفر به استان بوشهر وارد فرودگاه عسلویه شده است و از پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کرد.

وی در ادامه بازدیدهای خود از تاسیسات و پالایشگاه های نفتی؛ از اسکله صیادی، تجاری عسلویه بازدید کرد و به درد دل صیادان و ملوانان گوش داد.

یکی از مطالبات جدی مردم عسلویه موضوع لایروبی و ایجاد بندر تجاری است که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در کنگره شهید رئیسعلی دلواری و بازدید از بنادر، اسکله‌ها و سکوهای نفتی، طرح‌های عمرانی و صنعتی و همچنین تصمیم‌گیری لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌های اصلی استان بوشهر به این استان سفر کرده است.

محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی همراه رئیس مجلس شورای اسلامی هستند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای حضور در مراسم صدوهفتمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و انجام نظارت ستادی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر با استقبال رسمی احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر و سایر مسئولان استانی وارد فرودگاه عسلویه شد.