سفر فوری وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری/حل سریع مشکلات آبی مردم در دستور کار محرابیان
سفر فوری وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری/حل سریع مشکلات آبی مردم در دستور کار محرابیان
به دنبال ادامه دار شدن مشکلات آبی برخی شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری، وزیر نیرو در سفری فوری و از پیش تعیین نشده، صبح امروز عازم این استان شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» بارش‌های سیل‌آسای روز 17 مرداد سال جاری موجب گل‌آلود شدن بخشی از منابع تامین آب استان چهارمحال و بختیاری شد که این مسئله روند آبرسانی این استان را با مشکلاتی مواجه کرد.

استفاده از روش های اضطراری، اعزام 13 دستگاه تانکر آبرسانی، ارسال 50 هزار بطری آب بسته‌بندی و ارسال  26 کیلومتر لوله 110 به منظور اتصال منابع آب زیرزمینی به شبکه آب شرب استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های همجوار در ابتدای وقوع این رخداد، از سوی وزارت نیرو اجرایی شد تا مشکلات آبی شهرها و روستاهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری کاهش یابد.

روز گذشته نیز، خط آبرسانی اضطراری به شهرکرد که برای مواقع ضروی تعبیه شده بود، با ظرفیت بیش از 90 لیتر بر ثانیه در مدار قرار گرفت؛ اما با ادامه دار شدن مشکلات و کمبودها در زمینه تأمین آب که موجب بروز اختلال در روند زندگی روزانه مردم بخش های مختلف این استان شده، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در سفری از پیش تعیین نشده، صبح امروز عازم چهارمحال و بختیاری شد تا از نزدیک فرماندهی عملیات آبرسانی را برعهده گیرد.

حل سریع مشکلات آبی مردم محور برنامه های این سفر فوری وزیر نیرو به استان چهارمحال و بختیاری است.

منبع: تسنیم