تأمین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار می‌شود
تأمین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار می‌شود
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی در دست اجرا، وضعیت تأمین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» محمدرضا کرمی نژاد امروز، ۱۵ مرداد در بازدید از پروژه‌های اجرایی آبفا خوزستان در شهرستان هفتکل اظهار کرد: منبع تأمین آب شرب هفتکل از دو محل رود زرد و رغیوه است و در حال حاضر پروژه اصلاح و بازسازی آبگیر و تصفیه خانه رود زرد، پروژه خط انتقال رغیوه، اصلاح و بازسازی فیلترهای شهر هفتکل‌ و پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این شهرستان در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه‌ها به منظور تامین پایدار آب شرب شهرستان هفتکل است که در حال اجرا هستند و امیدواریم با اجرای این طرح ها شاهد بهبود وضعیت آب این مناطق باشیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه خط انتقال رغیوه بیان کرد: حدود ۸۵ کیلومتر از خط رغیوه اجرا شده است که با اجرای این خط انتقال، شهرستان هفتکل و روستاهای اطراف، روستاهای رامهرمز و تعدادی از روستاهای منتهی به غیزانیه و باوی از این خط انتقال تأمین آب می شوند.

وی با اشاره به مشکلات این پروژه تصریح کرد: مشکلاتی از جمله سرقت شیرآلات و تأسیسات باعث می شوند مشکلاتی در روند اجرایی پروژه صورت گیرد اما در حال حاضر این پروژه خط انتقال در مرحله اتمام و بهره برداری است که انشاءالله با بهره برداری از این پروژه های آبرسانی وضعیت تأمین آب هفتکل و روستاهای آن پایدار خواهد شد.

کرمی نژاد بیان کرد: همچنین دو مخزن یک هزار متر مکعبی آب شرب در شهرستان هفتکل در حال اجراست که بزودی وارد مدار بهره برداری می شود.

منبع: ایسنا