پیشرفت ۸۵ درصدی طرح‌های آبرسانی محرومیت زدایی در شادگان
پیشرفت ۸۵ درصدی طرح‌های آبرسانی محرومیت زدایی در شادگان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پیشرفت فیزیکی طرح های آبرسانی محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت آبفا در شهرستان شادگان با صرف ۴۹۰ میلیارد ریال هزینه تاکنون ۸۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه کلنگ آبرسانی به ۱۰ روستای شادگان در فروردین ماه جاری به زمین زده شد، اظهار کرد: آبرسانی در قالب پروژه های محرومیت زدایی زمینه ساز توسعه پایدار است، چرا که نسل آینده از آن بهره می گیرند.

وی افزود: در راستای آبرسانی به روستاهای محروم اقدامات خوبی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است که از تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه قدردانی می کنم.

مدیرعامل آبفا خوزستان با قدردانی از اقدامات انجام شده قرارگاه محرومیت زدایی و آبفای استان در راستای آبرسانی روستایی، گفت: با اقدامات انجام شده امیدواریم این طرح در موعد تعیین شده به سرانجام برسد و ۱۰ روستای منصوره تا شاخه آلبوشهباز از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این طرح آبرسانی ۶۵۰۰ نفر است، افزود: در قالب این طرح یک هزار و ۶۵۰ خانوار، از آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره به حجم اجرایی این پروژه بیان کرد: در این پروژه ۳۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و یک مخزن ذخیره آب پاک به ظرفیت ۲ هزار متر مکعب احداث می شود و توسعه دو ایستگاه پمپاژ در دستور کار است که در حال حاضر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

منبع: ایسنا