تجهیز زیرساخت‌ها و بهره‌مندی از ابزارهای نو برای صیانت از تأسیسات گاز
تجهیز زیرساخت‌ها و بهره‌مندی از ابزارهای نو برای صیانت از تأسیسات گاز
رئیس سازمان حراست صنعت نفت در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی بر تجهیز زیرساخت‌ها و استفاده از امکانات و ابزارهای نو برای صیانت از تأسیسات گاز تأکید کرد.

به گزارش«نبض انرژی» به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عظیم شیراوند با اشاره به فعالیت‌های گسترده کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی و نقش مؤثر این شرکت در تأمین بیش از ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز کشور، بر پشتیبانی و حمایت سازمان حراست صنعت نفت برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو و تأمین امکانات و ابزارهای نوین برای صیانت و حراست گسترده از سرمایه‌های عظیم کشور تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدام‌های شاخص حراست مجتمع گفت: تجهیز زیرساخت‌ها و نصب سامانه‌های الکترونیکی، آموزش نیروی انسانی کارآمد و حفاظت کارکنان قوی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تأمین‌کننده گاز کشور از موارد بسیار مهم و حیاتی است که باید در اولویت اصلی قرار گیرد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت تصریح کرد: برای بهبود وضع کارکنان حراست صنعت نفت و بحث ساختار و پایه سازمانی حراست، کارگروهی با حضور نیروهای باتجربه برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات تشکیل شده است و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حوزه منابع انسانی به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

شیراوند افزود: با هدف توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی و شتاب‌بخشی در اختصاص بودجه برای تکمیل اقدام‌های شاخص حراستی، به‌زودی شاهد سامانه‌های حراستی قوی و توانمند در بخش‌های مختلف نظارتی در مجتمع بزرگ گازی پارس جنوبی خواهیم بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش‌های حفاظت کارکنان، فیزیکی و فاوا گام‌های مؤثری برداشته است و اکنون از هرگونه اقدام پویا و مبتنی بر علم و نوآوری، همچنین به‌کارگیری تجهیزات حفاظتی روزآمد حمایت ویژه می‌کند.