اشكالات شبكه برق و ادارات پرمصرف را اعلام كنيد
اشكالات شبكه برق و ادارات پرمصرف را اعلام كنيد
شركت توانير در اطلاعيه اي از هموطنان درخواست كرد كه اشكالات شبكه برق و ادارات پرمصرف را اعلام كنند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از پايگاه خبري توانير، در اين اطلاعيه آمده است:

به اطلاع شهروندان گرامي در سراسر كشور مي رساند، صنعت برق در راستاي ارتقاي نظارت هاي اجتماعي و بهبود خدمت رساني، از همه مردم عزيز درخواست دارد:

1- در صورت مشاهده هرگونه مشكل در شبكه برق مانند، اشكالات در روشنايي معابر، سيم پارگي ، آسيب ديدگي پايه هاي برق، خاموشي هاي ناشي از جريانات جوي يا حوادث طبيعي و تصادفات، استفاده غيرمجاز از برق ، رمزارزهاي غيرمجاز، و…

2-در صورت حضور و يا مشاهده اداره و دستگاه اداري و اجرائي كه نكات مديريت مصرف برق ( مانند قرار دادن دماي سرمايش كولر روي عددي پايين تر از 25 درجه، نورپردازي هاي زائد در نماي ساختمان و محيط ، روشنايي مازاد نياز در روز يا شب و…)

مراتب را از طريق شماره تلفن 121 و يا اپليكيشن *برق من* اطلاع دهند.

خاطرنشان مي سازد صنعت برق در نظر دارد در سراسر كشور،  به پاس قدرداني مسئوليت اجتماعي هموطنان عزيز همكار در اين طرح  هدايايي را به قيد قرعه اهدا نمايد.