تبدیل تهدید به فرصت با ابتکار عمل متخصصان عملیات دریایی
تبدیل تهدید به فرصت با ابتکار عمل متخصصان عملیات دریایی
رئیس پایانه نفتی خارک ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی گفت: تلاشگران و متخصصان عملیات دریایی در کنار دیگر بخش‌های مختلف شرکت با ابتکار عمل توانسته‌اند تهدیدها را به فرصت‌هایی بی‌نظیر برای کشور تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمد جواد موسوی با اشاره به اینکه حامل پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی است، اظهار کرد: چهارم تیرماه روز جهانی دریانوردی یادآور رشادت‌های دریادلانی است که با عزمی راسخ و گام‌هایی استوار پهنه دریاها را درنوردیده و در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونق صنعت نفت کشور تلاش خود را معطوف داشته‌اند.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، مأموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره‌سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی را با بهره‌گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می‌دهد.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: پیشگامی در عرصه جنگ اقتصادی به‌عنوان موهبتی الهی در اختیار کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران و به‌طور ویژه متخصصان در عملیات دریایی قرار گرفته تا برای اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان تلاش  کنند.

موسوی ادامه داد: تلاشگران و متخصصان عملیات دریایی در کنار دیگر بخش‌های مختلف شرکت با ابتکار عمل توانسته‌اند تهدیدها را به فرصت‌هایی بی‌نظیر برای کشور تبدیل کنند.

وی تأکید کرد: این تلاشگران با توان علمی و تخصصی نقش مهمی در انجام مأموریت اصلی شرکت در قالب دریافت، ذخیره‌سازی، صادرات و عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها به‌عهده دارند و همواره توانسته‌اند در پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور نقش‌آفرین باشند.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی رؤسا و کارشناسان عملیات دریایی به بیان دغدغه‌های خود همسو با نوسازی ناوگان دریایی و مشکلات سرمایه انسانی پرداختند.