استفاده از تهاتر نفت برای تامین اعتبار پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود
استفاده از تهاتر نفت برای تامین اعتبار پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر لزوم سرعت بخشی به تخصیص و پرداخت بودجه مصوب ۱۴۰۱، تهاتر نفت برای تامین منابع مورد نیاز پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز نیازمند زمینه سازی است که باید زودتر انجام شود.

به گزارش«نبض انرژی» روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در دیدار با مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: پروژه راه‌آهن و اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور یکی از اولویت‌های اصلی این استان است که باید با تخصیص و تامین منابع لازم از تعطیلی آن جلوگیری شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر با وجود برخورداری از نعمت‌های فراوان خدادای، همچنان دچار محرومیت‌های جدی در زیرساختی‌های بهداشت و درمانی و آموزشی است که با نگاه دولتمردان در طی سال‌ها شکل گرفته است.

جمیری اذعان کرد: به دلیل شرایط ویژه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال‌های گذشته با آن روبرو بوده، با حجم انبوهی از بدهی وکمبود منابع برای تأمین تجهیزات، کالاهای مصرفی و پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان روبرو شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است پرداخت بودجه مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رسیدگی به وضعیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: بتازگی بودجه خوبی به وزارت بهداشت تزریق شده که برای تأمین اعتبار مورد نیاز استان بوشهر با این وزارتخانه رایزنی می‌شود.

استفاده از تهاتر نفت برای تامین اعتبار پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود

جمیری با بیان اینکه ایجاد شبکه فاضلاب شهری در محله‌های جنوبی بندر بوشهر از دیگر اولویت‌های این استان است، از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد: برای به جریان افتادن پروژه فاضلاب بوشهر و تأمین اعتبار مورد نیاز آن به مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ کمک کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای خود از وضعیت فاضلاب این محله‌های شهر بوشهر، گفت: هفته گذشته از معاون عمرانی وزیر کشور درخواست شد تا برای اطلاع از وضعیت وخیم فاضلاب از این مناطق بازدید کند.