اما و اگر‌ها در خصوص کارت سوخت جایگاه‌داران| قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد
اما و اگر‌ها در خصوص کارت سوخت جایگاه‌داران| قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد
رئیسی فرد رئیس انجمن کارفرمایان شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی، با بیان اینکه کارت سوخت جایگاه‌داران همانند روال گذشته در جایگاه‌ها موجود است و جمع‌آوری نشده است، گفت: هنوز تصمیمی مبنی برافزایش قیمت بنزین از سوی مسئولان گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»حبیبه رحیمیان- یکی از مباحثی که امروزه تنور آن به شدت داغ شده موضوع افزایش قیمت بنزین و نیز حذف کارت سوخت جایگاه‌داران است با وجود اینکه مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی پلایش و پخش فرآورده‌های نفتی این موضوع را شایعه‌ای خوانده و آن را تکذیب کردند به گونه‌ای که این مهم در دوران دولت سیزدهم بیش از ۱۵ بار مطرح و تکذیب شده است. در همین راستا چند روز پیش علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز روز گذشته در این باره گفت: جمع‌آوری کارت سوخت جایگاهداران صحت ندارد و هم‌اکنون کارت سوخت آزاد جایگاهداران به میزان کافی در جایگاه‌های سراسر کشور وجود دارد. همچنین شایعات منتشرشده در روز‌های اخیر مبنی بر افزایش قیمت بنزین تکذیب می‌شو؛ اما با وجود این همچنان گمانه‌زنی‌ها در خصوص افزایش قیمت بنزین در کشور وجود دارد.

گفتنی است بحث جمع‌آوری کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران از هفته دوم خردادماه در فضای مجازی مطرح شد تا جاییکه علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این رابطه اظهار کرد: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم. در این میان اسد اله قلی‌زاده رئیس رئیس صنف جایگاهداران کشور در این زمینه گفته است که هم‌اکنون همه جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد ندارند که البته بنا به گفته مسئولان امر، این به‌معنای حذف کامل کارت‌های آزاد جایگاه‌داران نخواهد بود.

در همین راستا ناصر رئیسی فرد رئیس انجمن کارفرمایان شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی، در گفتگو با خبرنگار «نبض انرژی» با بیان اینکه هیچ تغییر در نحوه ارائه خدمات در جایگاه‌های سوخت ایجاد نشده است، اظهار کرد: کارت سوخت جایگاه‌داران همانند روال گذشته در جایگاه‌ها موجود است و جمع‌آوری نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین هیچ‌گونه افزایش قیمت در رابطه با بنزین مطرح نیست.

رئیسی فرد در رابطه خصوص نصب بنر در برخی از جایگاه‌های سوخت مبنی بر الزام مشتریان براستفاده از کارت سوخت گفت: در جایگاه‌های تهران و کلانشهر‌ها چنین بنری نصب نشده است. شاید در یکی دوتا از جایگاه‌های مرزی باشد. اطلاع موثقی در این رابطه ندارم، اما بعید نیست که به صورت پایلوت بخواهند این طرح را اجرا کنند.