تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور/ راه اندازی خدمات جدید هتلی در سال 1401
تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور/ راه اندازی خدمات جدید هتلی در سال 1401
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال 1401 این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: همچنین استحکام و ریشه‌دار شدن زیرساخت Marketing در هتل و توجه ویژه به کمیته زیر ساخت، توسعه بازار فروش و بازآموزی تمام کارکنان واحدهای مختلف هتل با یک برنامه‌ریزی آموزشی مدون از دیگر برنامه‌های امسال به شمار می‌رود.
وی با اشاره به عملکرد موفق شرکت در سال 1400 گفت: ایجاد بستر مناسب براي شكوفایي خلاقيت و نوآوري با تشکیل کارگروه‌های مختلف و استارتاپی که منجر به تولیدنرم‌افزار مدیریت یا PMS(مغز متفکر مجموعه) و نرم‌افزار BI با قابلیت پیاده‌سازی سیستم بهای تمام شده در لحظه شد، از فعالیت‌های مهم سال گذشته بود.
یوسفی افزود: تهیه استانداردهای مدون هتلی (SOP) و ایجاد Awareness برای مجموعه هتل های فرودگاهی به عنوان تنها پایلوت ارائه دهنده خدمات هتلی به مسافران فرودگاهی نیز از دیگر اقدامات سال گذشته بود.
وی ادامه داد: حفظ نیروی انسانی شاغل در هتل و تعدیل نکردن کارکنان با توجه به شرایط کرونایی و اقتصادی کشور، روند صعودی ضریب اشغال هتل و همچنین دریافت مجوز تغییر برند هتل‌های فرودگاهی (برند ایرانی رکسان) بخشی دیگر از فعالیت‌های سال گذشته به شمار می‌رود.

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است. مشارکت، احداث و بهره برداری از انواع مجتمع های خدمات رفاهی وگردشگری شهری و بین راهی، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و دهکده های گردشگری از فعالیت‌های اصلی این شرکت است. هتل‌های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” زیرنظر این شرکت اداره می‌شود.