گسترش همکاری منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با دانشگاه صنعتی سهند
گسترش همکاری منطقه ۸ عملیات انتقال گاز با دانشگاه صنعتی سهند
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از گسترش همکاری پژوهشی این منطقه عملیاتی با دانشگاه صنعتی سهند با هدف بهره‌گیری از توان علمی، پژوهشی و ارتقای همکاری‌های سازنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در حاشیه بازدید دانشجویان دانشگاه سهند از تأسیسات تقویت فشار گاز تبریز، ضمن ابراز خرسندی از گسترش این همکاری‌ها، بر حمایت از فعالیت‌های پژوهشی، توسعه فناوری، ارتقای سطح علم و دانش و همکاری با دانشگاه‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان تأکید کرد.

وی پژوهش را سرلوحه توسعه دانست و افزود: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند منشأ تحولات بزرگی در سطح کشور باشد و زمینه را برای رشد و توسعه اهداف سازمانی به‌ویژه خودکفایی مهیا کند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اجرای پروژه‌های تحقیقاتی – کاربردی مورد نیاز سازمان براساس ضوابط موجود، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای نیازهای تحقیقاتی سازمان طبق ضوابط موجود، استفاده متقابل از منابع اطلاعاتی، انجام بازدیدهای متقابل علمی، ارائه مشاوره در زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی با رویکرد ارتقای دانش‌محوری از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه را از جمله همکاری‌های دوطرفه سازمان و دانشگاه دانست.