پ
  • شناسه : 58304
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

افزایش ۲۸درصدی درآمدهای پتروشیمی غدیر

افزایش ۲۸درصدی درآمدهای پتروشیمی غدیر
افزایش ۲۸درصدی درآمدهای پتروشیمی غدیر
پتروشیمی غدیر در نخستین ماه سال جاری به میزان ۸ هزار و ۴۰۰ تن محصول PVC را در بازار‌های داخلی به فروش رساند که این حجم از فروش نسبت به نخستین ماه سال ۱۴۰۰ افزایشی ۵/ ۱۳۲درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» درآمد حاصل از فروش داخلی شرکت در نخستین ماه سال‌جاری با افزایشی ۱۵۷ درصدی نسبت به فروردین ۱۴۰۰ به میزان ۳ هزار میلیارد ریال بوده است. برخلاف فروش داخلی، حجم فروش صادراتی شرکت در نخستین ماه سال‌جاری با کاهشی ۸۵ درصدی نسبت به فروردین ۱۴۰۰ به میزان ۶۱۹ تن بود. در نهایت باید اشاره کرد که مجموع درآمد‌های پتروشیمی غدیر در فروردین ماه سال جاری با افزایشی ۲۸ درصدی نسبت به بازه مشابه سال ۱۴۰۰ به میزان ۳ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال بود.

در مورد میزان تولید این شرکت در نخستین ماه سال جاری باید بیان کرد که پتروشیمی غدیر در بازه زمانی مذکور حدود ۹هزار تن محصول PVC تولید کرد که این حجم از تولید نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰، (۷ هزار و ۹۰۰ تن) افزایشی ۱۴درصدی داشته است.

با انتشار گزارش‌ها  و صورت‌های مالی مرتبط با فروردین و اردیبهشت سال‌جاری مشخص شد که مجموع درآمد‌های حاصل از فروش داخلی و خارجی پتروشیمی غدیر در دوماه آغازین سال جاری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰،  ۲۸درصد،  حجم فروش به میزان  ۱۰درصد  و حجم تولیدات به میزان  ۲۱درصد افزایش داشته است. همچنین باید اشاره کرد که در دو ماه نخستین سال‌جاری، حجم فروش داخلی شرکت با افزایش ۸۸ درصدی و حجم فروش صادراتی با کاهشی ۷۲درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ همراه بوده است.

برچسب ها

یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید

کارشناسان معتقدند، یارانه‌ای که به سوخت هواپیما تعلق می‌گیرد، توجیه منطقی ندارد و می‌توان گفت که این یارانه، به قشر مرفه جامعه و دهک‌های بالایی تعلق می‌گیرد که نیازی به آن ندارند.

ثبات و رفاه جهان در گرو آب است ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

ثبات و رفاه جهان در گرو آب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ثبات و رفاه جهان در گرو همکاری‌های آبی در فراسوی مرزها است.

با توجه به فرمان مقام معظم رهبری؛ جهش تولید در صنعت پتروشیمی یک فریضه است ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال جهش تولید با مشارک مردم

با توجه به فرمان مقام معظم رهبری؛ جهش تولید در صنعت پتروشیمی یک فریضه است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری، تولید و جهش در صنعت پتروشیمی یک فریضه است و در این مسیر تکلیف هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.