بسیج همه امکانات برای استفاده بهینه و صحیح از انرژی برق و عبور بی‌دغدغه از قله بار تابستان، از محورهای ۱۰ گانه صنعت توزیع برای تابستان امسال است.
بسیج همه امکانات برای استفاده بهینه و صحیح از انرژی برق و عبور بی‌دغدغه از قله بار تابستان، از محورهای ۱۰ گانه صنعت توزیع برای تابستان امسال است.
معاون هماهنگی توانیر گفت: بسیج همه امکانات برای استفاده بهینه و صحیح از انرژی برق و عبور بی‌دغدغه از قله بار تابستان، از محورهای ۱۰ گانه صنعت توزیع برای تابستان امسال است.

به گزارش«نبض انرژی» به نقل از وزارت نیرو، «حمیدرضا پیرپیران» در نشست سراسری مدیران توزیع برق کشور سرفصل‌های اصلی برنامه‌های صنعت توزیع برق را در ۱۰ محور و با هدف تحقق اهداف صنعت برق، ارتقای کیفی خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم اعلام کرد.

وی افزود: نخستین محور برنامه ۱۰ گانه صنعت توزیع برق ارائه خدمت بی منت به ساده‌ترین و سالم‌ترین روش ممکن به مردم است.

پیرپیران از دیگر محورهای این برنامه را گسترش فرهنگ مشتری محوری در سطح شرکت‌های توزیع برای ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان برشمرد و خاطرنشان ساخت: تقویت و توسعه سیستم نظارت بر همه فرایندها برای ارتقای سطح فعالیت‌ها و ایجاد نظام مشارکت همه کارکنان برای ارتقای سطح بهره وری از دیگر محورهای این برنامه است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر تلاش برای ارتقای سطح دانش در صنعت توزیع برق کشور با استفاده ازهمه ظرفیت‌ها از جمله بهره گیری از توان مراکز علمی و دانشگاهی، شناسایی ظرفیت تأسیسات موجود جهت استفاده بهینه از آنها، استفاده از اصول مهندسی توزیع برای ارتقای سطح کیفیت برق تحویلی به مشترکان، شناسایی و به کارگیری عوامل مؤثر بر درآمد بخش توزیع برق کشور و برنامه ریزی صحیح در استفاده بهینه از بودجه تخصیص یافته و ایجاد بستر و فضای مناسب جهت استفاده حداکثری بخش خصوصی برای اهداف صنعت برق را از دیگر برنامه‌های ۱۰ گانه بخش توزیع برق کشور عنوان کرد.