اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر مشهد
اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر مشهد
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران در فراخوانی سرمایه گذران را برای اصلاح روشنایی معابر کلان‌شهر مشهد و جایگزینی با لامپ‌های کم‌مصرف LED دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران پیرو اعلام فراخوان عمومی اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی و محیط زیست و بر اساس آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست مصوب شورای‌عالی انرژی و دستورالعمل اجرایی آن، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) به‌عنوان دبیرخانه بازار مذکور از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در امر سرمایه‌گذاری در طرح روشنایی معابر شهر مشهد دعوت به عمل می‌آورد.

متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را به‌صورت مکتوب تا یکم تیر ۱۴۰۱ به آدرس تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا ارسال کنند.

به‌منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به سوالات، دفتر سیاست‌گذاری و توسعه و فضای کسب‌وکار بهره‌وری انرژی با شماره تماس‌های ۸۸۰۸۵۰۰۶-۰۲۱ الی ۹ (داخلی ۴۷۵) و ۸۸۰۸۶۱۴۵ –۰۲۱ و ۸۸۰۸۴۶۸۶ – ۰۲۱ مرتبط تعیین شده است.

اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر مشهد