لوک اویل ۱۰۰ درصد از سهام شرکت نفت شل را تصاحب می‌کند
لوک اویل ۱۰۰ درصد از سهام شرکت نفت شل را تصاحب می‌کند
شرکت روسی لوک اویل در گفتگو با تاس اعلام کرد که قرار است ۱۰۰ درصد از سهام شرکت شل را که صاحب صدها پمپ بنزین و یک پالایشگاه تولیدکننده مواد روان کننده در روسیه است، خریداری کند.

به گزارش«نبض انرژی» به نقل از خبرگزاری تاس، شرکت روسی لوک اویل در گفتگو با تاس اعلام کرد که قرار است 100 درصد از سهام شرکت شل را که صاحب صدها پمپ بنزین و یک پالایشگاه تولیدکننده مواد روان کننده در روسیه است، خریداری کند.

بر اساس این گزارش، سازمان فدرال ضد انحصار روسیه اعلام کرد که درخواست لوک اویل برای خرید 99.99 درصد از سهام شرکت شل نِفت Shell Neft را تایید کرده است.

یکی از نمایندگان این شرکت توضیح داد: لوک اویل 100 درصد شرکت نفتی شل را خریداری می کند. به منظور رعایت قوانین فدراسیون روسیه، پس از بسته شدن این معامله، 0.01 درصد متعلق به شرکت تابعه این شرکت خواهد بود.

یکی از الزامات سازمان ضد انحصار فدرال روسیه، فروش منظم فرآورده های نفتی در بورس است. علاوه بر این، لوک اویل نباید در جریان معاملات اصلی، فرآورده های نفتی را در بورس خریداری کند.

شرکت شل نفت دارای 411 پمپ بنزین شل و یک پالایشگاه تولید کننده مواد روان کننده در شهر تورژوک Torzhok است.

گزارش ها حاکی است که شل شروع به تعطیلی پمپ بنزین ها کرده است. فرض بر این است کشه تغییر نام تجاری آنها ظرف یک سال پس از بسته شدن معامله انجام می شود.