معرفی برگزیدگان جشنواره نیرو و رسانه
معرفی برگزیدگان جشنواره نیرو و رسانه
نخستین جشنواره نیرو و رسانه با معرفی نفرات برتر و تقدیر وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

به گزارش نبض انرژی، با اعلام نتایج نهایی داوری آثار ارسالی به جشنواره نیرو و رسانه، این رویداد رسانه‌ای نیز با تقدیر وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

براساس اعلام هیئت داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه، گزارش «پایان آب در نصف ایران» اثر سهیلا روزبان از روزنامه شهروند توانسته است رتبه نخست بخش گزارش جشنواره را از آن خود کند. همچنین در این بخش گزارش «انتقال، آب نو به باغات پسته رفسنجان» اثر لیلا مرگن از روزنامه شرق و همچنین گزارش « قنات”سفیدآب”دست دعا در ابروها فرو برده است» اثر عبدالمجید رفیعی برزگی از ماهنامه بهشت پنهان نیز توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش گزارش نویسی نخستین جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت نیز اثر محمدجواد روح، دبیر ارشد تحرییه مدیریت سبز با عنوان «پایان بیطرفی، آغاز جنگ آب» و اثر احمد طبایی از روزنامه صنعت و توسعه با عنوان «توسن، سرکش خشکسالی و مدیریت پرهزینه آن» توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این جشنواره در این بخش را کسب کنند.

همچنین در این بخش اثر «فرهنگسازی بر بدمصرفی آب و برق افاقه نمی‌کند» اسماعیل داودی از ایرنا و نیز اثر ابراهیم حبیبی مجنده از روزنامه کائنات با عنوان «ارتباطات راهبردی بازاریابی اجتماعی در مدیریت مصرف آب و برق کشور» توانسته‌اند به طور مشترک رتبه سوم بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.

در زمینه مصاحبه نیز اثر محسن فغفوری از نشریه تازه‌های انرژی با عنوان «مغز تمدن مدرن با برق کار می‌کند» توانسته است رتبه نخست این بخش را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی اسماعیل داودی از خبرگزاری ایرنا با عنوان «تاسیسات آب و برق پایتخت چقدر در برابر زلزله مقاوم است» و نیز اثر ارسالی سحر بابایی از خبرگزاری ایسنا با عنوان «ماموریت غیرممکن: نجات از کم آبی» توانسته‌اند رتبه‌های دوم و سوم بخش مصاحبه جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.

براساس اعلام هیئت داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه بخش تیتر فاقد رتبه نخست بوده است ولی تیتر «آب رفته به جوی بازگشت» اثر مهدی جعفری از قم توانسته است رتبه دوم این بخش را کسب کند. در همین عطیه لباف با تیتر«بحران‌های اجتماعی و سیاسی از خشکسالی آب می‌خورد» و بنیامین یوسف‌زاده با تیتر «دوستی رفیق نیمه راه» توانسته‌اند به طور مشترک رتبه سوم بخش تیتر نخستین جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.

در بخش تلویزیون نیز مجموعه آثار صابر چهری از کرمانشاه توانسته است رتبه نخست این بخش را از آن خود کند. همچنین محمدامین رمضانی از اصفهان برای برنامه بدون تعارف و سکینه میرطاهری از یزد برای «سونامی خشکسالی» توانسته‌اند به طور مشترک رتبه دوم بخش تلویزیون جشنواره را کسب کنند. در این بخش مجید ایل بیگی از صداوسیمای البرز و مریم محمدی از صداوسیمای زنجان نیز به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کرده‌اند.

براساس اعلام هیئت داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه بخش کاریکاتور فاقد رتبه نخست بوده است ولی احمدرضا سهرابی از شیراز با کاریکاتور «ترحیم قطره آب» و نیما شاه میری از تهران با کاریکاتور «خمیر دندان» توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را کسب کنند.

  • منبع خبر : وزارت نیرو