تحرک و پویایی صنعت نفت سبب تحول در بخش‌های مختلف کشور می‌شود
تحرک و پویایی صنعت نفت سبب تحول در بخش‌های مختلف کشور می‌شود
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: صنعت نفت و گاز یکی از صنایع پیشران کشور است وقتی صنعت نفت و گاز تحرک و پویایی خوبی داشته باشد این موضوع سبب تحول در بخش‌های مختلف کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار«نبض انرژی» سعید محمد امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته نمایشگاه نفت بسیار پرشور و مناسب برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه همه فعالان عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و آخرین پیشرفت‌های علمی و فناوری خود را نمایش می‌دهند.

وی به شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) اشاره کرد و افزود: صنعت نفت و گاز یکی از صنایع پیشران کشور است، وقتی این صنعت خوب حرکت می‌کند و تحرک و پویای دارد، کل بخش‌های کشور را نیز به حرکت در می‌آورد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر اینکه باید بیش از گذشته باید به بخش پایین‌دستی صنعت توجه کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه تا بخش‌های میان‌دستی پیشرفت خوبی داشته‌ایم و صادرات انجام می دهیم، اما بخش پایین‌دست حلقه مفقوده‌ای است که باید تکمیل شود.