اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر تهران
اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر تهران
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران در فراخوانی سرمایه گذران را برای اصلاح روشنایی معابر کلان‌شهر تهران و جایگزینی با لامپ‌های کم‌مصرف LED دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران پیرو اعلام فراخوان عمومی اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی با استفاده از ظرفیت آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی و محیط‌زیست اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس آیین‌نامه ایجاد بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست مصوب شورای‌عالی انرژی و دستورالعمل اجرایی آن، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) به‌عنوان دبیرخانه بازار مذکور از همه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در امر سرمایه‌گذاری در طرح روشنایی معابر شهر تهران دعوت به عمل می‌آورد.

متقاضیان  می‌توانند پیشنهادهای خود را به‌صورت مکتوب تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱  به نشانی تهران، شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان جنب بزرگراه یادگار امام (ره)، پژوهشگاه نیرو، ساختمان ساتبا ارسال کنند.

به‌منظور هماهنگی‌های مربوطه و پاسخ به سؤالات، دفتر سیاست‌گذاری و توسعه و فضای کسب‌وکار بهره‌وری انرژی با شماره تماس‌های ۸۸۰۸۵۰۰۶-۰۲۱ الی ۹ (داخلی ۴۷۵ – خانم شریفی) و ۸۸۰۸۶۱۴۵ -۰۲۱(خانم وثوقی فرد) و ۸۸۰۸۴۶۸۶ – ۰۲۱ (آقای اکبری) مرتبط تعیین شده است.

اقدام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر برای تعویض لامپ‌های معابر تهران