احتمال قطعی آب در خیابان حکیم نظامی اصفهان بر اثر شکستگی لوله
احتمال قطعی آب در خیابان حکیم نظامی اصفهان بر اثر شکستگی لوله
سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان از افت فشار و قطعی آب در خیابان حکیم نظامی شهر اصفهان به علت شکستگی لوله آب و ریزش شبکه فاضلاب خبر داد.

به گزارش«نبض انرژی» مهرداد خورسندی گفت: بر اثر شکستگی لوله آب و ریزش شبکه فاضلاب که بامداد امروز پنجشنبه رخ داد، مسیر راست گرد خیابان حکیم نظامی به خیابان نظر میانی مسدود شده است.

وی علت این حادثه را شکسته شدن یکی از انشعاب‌های آب از لوله آبرسانی با قطر ۲۰۰ میلیمتر در چهارراه حکیم نظامی و شسته شدن خاک زیر سطح آسفالت اعلام کرد و افزود: کارکنان رسیدگی به حوادث و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هم اکنون به منظور پیشگیری از فرونشست زمین و وقوع حوادث بعدی اقدام به مسدود کردن مسیر کردند.

احتمال قطعی آب در خیابان حکیم نظامی اصفهان بر اثر شکستگی لوله

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ابراز داشت: در حال حاضر عملیات تعمیر انشعاب آب ادامه دارد و عملیات بازسازی خط انتقال فاضلاب خیابان حکیم نظامی به خیابان نظر میانی با قطر ۶۰۰ میلیمتر در عمق ۶ متری زمین از امشب آغاز می‌شود.

خورسندی خاطرنشان کرد: به علت انجام عملیات تعمیرات شبکه آبرسانی، ساکنان خیابان حکیم نظامی، حدفاصل کوچه سنگتراش‌ها تا خیابان حکیم نظامی، به مدت سه ساعت با کاهش فشار یا قطع احتمالی آب مواجه خواهند بود.

منبع: مهر