پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه فاضلاب منطقه عین ۲ اهواز
پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه فاضلاب منطقه عین ۲ اهواز
مدیر آبفا اهواز از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب خانگی منطقه عین ۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» سعید دشتی زاده،در خصوص پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب خانگی منطقه عین ۲ اهواز اظهار کرد: با اتمام این پروژه یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های ساکنین منطقه عین دو کلانشهر اهواز که موضوع دفع فاضلاب خانگی است، حل خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی این پروژه افزود: عملیات اجرایی کارگزاری لوله‌های فاضلاب بر اساس مطالعات و نقشه طراحی شده، در حال انجام است و بزودی به اتمام خواهد رسید.

مدیر آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و برای تسریع در روند اجرای پروژه، دو شرکت پیمانکاری به صورت همزمان در حال اجرای عملیات هستند.

دشتی زاده تصریح کرد: کارگزاری لوله‌های ۳۱۵ میلیمتر به طول ۳۲۰ متر، ۴۰۰ میلیمتر به طول ۱۶۰۰ متر، ۶۰۰ میلیمتر به طول ۱۲۲ متر و ۱۲۰۰ میلیمتر به طول ۳۶ متر توسط یکی از پیمانکاران و کارگزاری ۱۳۵۰ متر لوله ۶۰۰ میلیمتر نیز توسط یکی دیگر از پیمانکاران اجرا و به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب خانگی منطقه عین ۲ بزودی و با اجرای ۱۵ درصد باقیمانده، به اتمام خواهد رسید و مشکل آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب در این منطقه حل خواهد شد.

دشتی زاده با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات شبکه فاضلاب در کلانشهر اهواز ورود نخاله‌های ساختمانی و زباله است، گفت: با توجه به اینکه تلاش‌های فراوانی برای حل مشکلات فاضلاب کلیه مناطق اهواز در حال انجام است، انتظار می‌رود کلیه شهروندان در حفظ و نگهداری شبکه فاضلاب کوشا باشند و از هرگونه تخلیه نخاله‌های ساختمانی و زباله در آن خودداری کنند.

منبع: ایسنا