لامبورگینی برای تولید خودروی برقی قدم بر می دارد
لامبورگینی برای تولید خودروی برقی قدم بر می دارد
لامبورگینی برنامه‌های خود را برای تولید اولین خودروی برقی اعلام کرد.

به گزارش نبض انرژی، وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی اخیراً گفت که اولین خودروی الکتریکی این شرکت در سال 2028 وارد بازار خواهد شد. وینکلمن در مصاحبه ای با مجله Autocar تایید کرد که اولین مدل تمام الکتریکی لامبورگینی در سال 2028 وارد بازار خواهد شد. او افزود که این خودرو یک کراس اوور با چهار صندلی خواهد بود.
پس از این کراس اوور، لامبورگینی نسل دوم شاسی بلند تمام الکتریکی Urus خود را عرضه خواهد کرد. این شرکت در حال برنامه‌ریزی پیکربندی صندلی‌های 2+2 برای اولین خودروی الکتریکی خود است و وینکلمن جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشت که کاملاً متفاوت از هر مدل دیگری است که لامبورگینی قبلاً عرضه کرده است.
مدیر عامل لامبورگینی گفت: وقتی صحبت از اولین خودروی تمام الکتریکی می شود، رویکرد ما روشن و محتاطانه است.
روزنامهAutocar خاطرنشان کرد که این نظر نشان می دهد که اولین خودروی الکتریکی این برند مشابه خودروهای بنتلی خواهد بود.

فاصله از زمین این خودرو بیشتر از یک خودروی معمولی خواهد بود؛ این در حد یک ایده است؛ اما هنوز تصمیم روشنی در مورد آن گرفته نشده و بنابراین برای بحث در مورد این موضوع کمی زود است.
این شرکت به ارائه سوپراسپرت خود متعهد است و قصد دارد تا چند سال آینده جانشینان هیبریدی اونتادور و اوراکان را معرفی کند.
لامبورگینی اتومبیل‌های زیبایی می‌سازد و حرکت آن به سمت برقی شدن یک امر مهم و خوبی است. برای برندهای باکیفیت از همه نوع مهم است که ایده محصولات تمیزتر در جهت انرژی پاک را بپذیرند که با عدم تولید گازهای گلخانه ای به دنیای ما کمک کند.