گام‌های جدی پتروشیمی شهید تندگویان به سمت صنعت سبز
گام‌های جدی پتروشیمی شهید تندگویان به سمت صنعت سبز
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به اقدام‌های مطلوب این شرکت برای کاهش آلاینده‌ها اشاره کرد و گفت: این شرکت به‌طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام برمی‌دارد.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از پتروشیمی شهید تندگویان، مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت روزگذشته (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه) به همراه داوود عمادی، مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از پتروشیمی شهیدتندگویان بازدید و با مدیرعامل و مسئولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان توضیحاتی را درباره روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌های محیط زیستی، همچنین برنامه‌ها و اقدام‌های شرکت همسو با تداوم تولید و کاهش میزان ریسک و خطر در واحدهای عملیاتی مجتمع ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پساب خروجی از شرکت و اقدام‌های خوب برای کاهش آلاینده‌ها گفت: این شرکت به‌طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام بر می‌دارد.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان همچنین با تأکید بر اهمیت اچ‌اس‌ئی و مدیریت ایمنی فرآیندها نقش آنها را در راستای تداوم تولید، حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تجهیزات و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری ارزیابی کرد و توانمندسازی و آموزش همگانی در زمینه‌های مختلف را از برنامه‌های مهم این شرکت عنوان کرد.

مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز ضمن اظهار رضایت از اقدام‌های مطلوب در این شرکت از تلاش و زحمات همه کارکنان قدردانی کرد.

سید امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه هم طی سخنانی با اشاره به همکاری‌ها و تعاملات میان سازمان و پتروشیمی شهید تندگویان، این شرکت را از شرکت‌های همراه و همگام در زمینه اجرای برنامه‌های محیط زیستی و مسئولیت‌های اجتماعی معرفی و بر همکاری گسترده‌تر در این زمینه‌ها تأکید کرد.