رشد و بالندگی شرکت ملی حفاری ،منوط به همکاری‌های سازمانی
رشد و بالندگی شرکت ملی حفاری ،منوط به همکاری‌های سازمانی
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه همکاری‌های برون و درون‌سازمانی سبب رشد و بالندگی شرکت می‌شود، گفت: هم‌افزایی اساس کار و برای پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های کلان شرکت یک اصل است.

 

به گزارش نبض انرژی، به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در نشست با رئیس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز افزود: حفاری مهم‌ترین حلقه زنجیره فرآیند تولید نفت و گاز است و این شرکت نقشی اساسی در زمینه تولید و پاسخگویی به برنامه‌های صنعت نفت کشور ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: در حالی این شرکت با حدود 4 هزار نیروی انسانی در دی‌ماه سال ۵۸ آغاز به کار کرد که هم‌اکنون با توسعه فعالیت‌ها و به‌کارگیری فناوری‌های نو، مجموعه کارکنان آن به بیش از ۱۸ هزار نفر می‌رسد که در بخش‌های عملیاتی، خدمات فنی و مهندسی، پشتیبانی و ستادی به کار اشتغال دارند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به برخورداری شرکت از ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و مجموعه یکپارچه خدمات جانبی اشاره کرد و گفت: سلامت کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان و نگهداشت و استفاده بهینه از تجهیزات و کاربرد بهنگام فناوری‌ها با روزآمد کردن دانش فنی و تلفیق علم و تجربه، سبب رشد و توسعه این شرکت در چهار دهه گذشته شده است.

موسوی، شکل‌گیری‌ بهداشت و درمان به موازات فعالیت‌های صنعت نفت در کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان بهداشت و درمان بخش مهمی از صنعت نفت است که نقش ارزشمندی در حفظ سلامت و درمان کارکنان به‌عهده دارد و با توجه به ارتباطات فیمابین، گسترش روابط سازمانی و استفاده از خدمات این مجموعه به‌ویژه در حیطه طب صنعتی و معاینات ادواری و مباحث مربوط به فوریت‌های پزشکی مورد تاکید است.

در این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پیشین همکاری میان این سازمان و شرکت ملی حفاری ایران و شناخت جامع از وظایف سازمانی، حساسیت‌های مترتب از نظر بهداشت و درمان با توجه به ریسک‌های عملیاتی در این شرکت را تشریح کرد.

فرهاد کلانتری گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت در استمرار همکاری‌های سازمانی، برای توسعه خدمات در بخش‌های مختلف بهداشت، درمان، خدمات بالینی، پزشک خانواده و اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی این سازمان صیانت از نیروی انسانی است، افزود: خدمات طب صنعتی و معاینات دوره‌ای کارکنان صنعت نفت که پیش از این مختص کارکنان رسمی شرکت‌های نفتی بود با تاکید مقام عالی وزارت نفت هم‌اکنون شامل سطوح مختلف کارکنان می‌شود.

کلانتری اظهار کرد: پایش و غربالگری بهداشت و سلامت بخشی از وظایف سازمان بهداشت و درمان است که به جد دنبال می‌شود و تلاش بر این است تا با توجه به شرایط کار موضوع سلامت به موازات مسائل بهداشتی مورد اهتمام واقع شود.

 

  • منبع خبر : شانا