معارفه مدیر عامل جدید برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان
معارفه مدیر عامل جدید برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان
مدیر عامل شرکت توانیر کشور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، گفت: احداث ۴ نیروگاه حرارتی، انتقال ۴۰۰ کیلووات برق از کرمان به زاهدان و احداث یک نیروگاه بادی در شمال این استان در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

به گزارش نبض انرژی، مدیر عامل شرکت توانیر کشور با بیان این مطلب در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، گفت: احداث ۴ نیروگاه حرارتی، انتقال ۴۰۰ کیلووات برق از کرمان به زاهدان و احداث یک نیروگاه بادی در شمال این استان در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

متولی زاده افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۲ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق سیستان و بلوچستان افزوده می‌شود و برق تولیدی این استان به بیش از ۳ هزار مگاوات می‌رسد.

وی با اشاره به نیروی باد و خورشید در استان، گفت: سیستان و بلوچستان با داشتن این ۲ نیروی طبیعی تجدیدپذیر، قابلیت زیادی برای تولید و صادرات برق به کشور‌های همسایه دارد.

در این مراسم علیرضا پرنده مطلق به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات محبعلی قزاق جاهد مدیرعامل سابق قدردانی شد.

  • منبع خبر : صداوسیما