آغاز بهره‌برداری از پیشخوان الکترونیک در آب منطقه‌ای خراسان رضوی
آغاز بهره‌برداری از پیشخوان الکترونیک در آب منطقه‌ای خراسان رضوی
مدیر فن‌آوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از آغاز بهره‌برداری پیشخوان الکترونیک در این شرکت و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان خبر داد.

به‌گزارش نبض انرژی “محمداحسان محمد‌زاده‌لاری” افزود: با استفاده از پیشخوان الکترونیک، از این پس مشترکان شرکت آب منطقه‌ای می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی از طریق سایت شرکت و اینترنت روی تلفن همراه خود دریافت کنند.
وی با تاکید بر اینکه  این بستر جدید بر مبنای پیشرفته‌ترین روش‎های ارائه خدمات طراحی و اجرا شده است گفت: متقاضیان این امکان را دارند که ضمن ثبت درخواست خود نسبت به پیگیری آن و همچنین ارائه مستندات و پرداخت هزینه‌ها به‌طور مستقیم از طریق تلفن‌همراه خود اقدام کنند.
مدیر فن‌آوری اطلاعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی عنوان کرد: مشترکان با استفاده از این پیشخوان الکترونیک می‌توانند تمامی اطلاعات لازم را اخذ و آموزش و هماهنگی‌های مورد نیاز را به‌صورت مستقیم دریافت کنند.
محمدزاده‌لاری اضافه کرد: مشترکان شرکت مذکور که متقاضی استفاده از این امکانات جدید هستند می‌توانند ضمن مراجعه به امور مربوطه و ادارات منابع آب شهرستان‎ها با ارائه مستندات مالکیت نسبت به دریافت شناسه کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
وی اظهار کرد: متقاضیان پس از دریافت شناسه کاربری می‌توانند کلیه درخواست‌های مرتبط با حفر و بهره‌برداری از چاه‌های خود یا موکلان آنها را مشتمل بر تغییر محل، کف‌شکن، اصلاح نامه، اصلاح مفاد پروانه و … از طریق سایت شرکت در هر مکانی که حضور دارند با استفاده از رایانه و یا تلفن‌همراه خود ارائه، پیگیری و دریافت کنند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو