وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در گزارشی از نابودی یک گروه نظامی ارمنی در محور “خوجاوند” در “قره باغ” خبر داد . به گزارش نبض‌انرژی، به گزارش تابناک، ایرنا به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نوشت: این گروه نظامی شش نفره باقی مانده از نیروهای ارمنی در قره باغ به نیروهای این جمهوری […]

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در گزارشی از نابودی یک گروه نظامی ارمنی در محور “خوجاوند” در “قره باغ” خبر داد .

به گزارش نبض‌انرژی،

                                                   آذربایجان از نابودی گروه‌ نظامی ارمنی در قره‌باغ خبر داد

به گزارش تابناک، ایرنا به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نوشت: این گروه نظامی شش نفره باقی مانده از نیروهای ارمنی در قره باغ به نیروهای این جمهوری در محور روستای ” آقدام ” شهرستان خوجاوند حمله کردند که بر اثر آن یک نظامی جمهوری آذربایجانی کشته و یکی دیگر نیز مجروح شد .

در گزارش این وزارتخانه آمده است که در نتیجه اقدامات انجام گرفته از سوی نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان، همه اعضای این گروه مسلح شناسایی و در درگیری کشته شدند .

جمهوری آذربایجان در جریان درگیری های نظامی ۴۴ روزه آغاز شده در ششم مهرماه گذشته، موفق شد سرزمین های اشغالی خود در قره باغ را از دست نیروهای ارمنی آزاد کند .

این درگیری های نظامی ۲۰ آبان ماه گذشته با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان پایان یافت و منجر به خروج نیروهای ارمنستان از منطقه اشغالی قره باغ شد.