تکنولوژی بلاک چین محور آینده انرژی و محیط زیست جهان
تکنولوژی بلاک چین محور آینده انرژی و محیط زیست جهان
تکنولوژی بلاک چین می تواند شفافیت و دقت فرایندهای معاملات محصولات کشاورزی را به طرز جشمگیری افزایش دهد.در روش های مدرن مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین، محصولات کشاورزی به صورت هوشمند احراز هویت می شوند و دیگر نیازی به قراردادهای کاغذی نخواهد بود. قراردادها بین طرفین معامله تنها در بستر شبکه های هوشمند بلاک چین و در نهایت سادگی صورت خواهد گرفت.

استفاده از پلتفرم معاملات محصولات کشاورزی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین در بزرگترین بازار غلات و گندم جهان

تکنولوژی بلاک چین خطوط مواصلاتی معاملات محصولات کشاورزی به ویژه غلات و گندم را توسعه خواهد داد.

به گزارش نبض انرژی ،

شرکت سوئیسی (Cerealia) که یک نهاد معاملات آنلاین محصولات کشاورزی محسوب می شود در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد پس از دو سال استفاده آزمایشی، پلتفرم معاملات کشاورزی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین خود را در بزرگترین بازار غلات و گندم جهان راه اندازی کرده است.

 

1. “استفاده_از_پلتفرم_معاملات_محصولات_کشاورزی_مبتنی_بر_تکنولوژی_بلاک‌چین”

این شرکت سوئیسی پیش از این با شرکت های بزرگ کشاورزی در کشورهایی نظیر اوکراین، الجزایر، برزیل، امارات و ژاپن همکاری داشته است. روسیه به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده گندم در جهان در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه معاملات تجاری محصولات کشاورزی دست و پنجه نرم می کند.

پلتفرم معاملات محصولات کشاورزی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین با ساده سازی بوروکراسی پیچیده اداری و تسهیل معاملات غلات و گندم از بندرگاه های تجاری، زمینه را برای توسعه صنعت کشاورزی آماده خواهد کرد

در روش های سنتی معاملات کشاورزی، حجم انبوهی از مدارک کاغذی بین طرفین معامله رد و بدل می شود و همین موضوع نه تنها باعث فرسایش نیروهای مولد در چرخه تولید می شود، بلکه دقت، سرعت و بازدهی در صنعت کشاورزی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. پلتفرم معاملات محصولات کشاورزی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین با ساده سازی بوروکراسی پیچیده اداری و تسهیل معاملات غلات و گندم از بندرگاه های روسیه، زمینه را برای توسعه صنعت کشاورزی آماده خواهد کرد.

احراز هویت هوشمند محصولات کشاورزی با استفاده از تکنولوژی بلاک چین

در روش های مدرن مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین، محصولات کشاورزی به صورت هوشمند احراز هویت می شوند و دیگر نیازی به قراردادهای کاغذی نخواهد بود. قراردادها بین طرفین معامله تنها در بستر شبکه های هوشمند بلاک چین و در نهایت سادگی صورت خواهد گرفت.

تکنولوژی بلاک چین، شفافیت و دقت فرایندهای معاملات محصولات کشاورزی را به طرز چشمگیری افزایش می دهد

به گفته این شرکت سوئیسی، در نخستین هفته راه اندازی پلتفرم معاملات محصولات کشاورزی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین، بیش از ۲۰ هزار تن غلات معامله شده است. تکنولوژی بلاک چین می تواند شفافیت و دقت فرایندهای معاملات محصولات کشاورزی را به طرز جشمگیری افزایش دهد.

اوایل پاییز امسال شرکت های بزرگ کشاورزی جهان در آمریکا، فرانسه، چین و هلند طی یک هم افزایی و همکاری گسترده تصمیم گرفتند تا از تکنولوژی بلاک چین برای توسعه و تقویت فرایندهای لجستیک در خطوط مواصلاتی محصولات کشاورزی در برزیل استفاده کنند. سالانه بیش از ۵۵۰ میلیون تن غلات و دانه های روغن بیش کشورهای بزرگ تولید کننده محصولات کشاورزی معامله می شود.

منبع: کوین تلگراف.