معاینه فنی تاکسی‌های مشهدی در هفته هوای پاک رایگان انجام می‌شود
معاینه فنی تاکسی‌های مشهدی در هفته هوای پاک رایگان انجام می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: خودروهای فاقد معاینه تست گاز نیز ابتدا باید به یکی از مراکز معاینه فنی دارای تست چشمی مراجعه و پس از دریافت تاییدیه مخزن گاز خودرو، جهت انجام معاینه فنی به مرکز معاینه فنی حافظ مراجعه کنند.

به گزارش نبض انرژی،سید مهدی علوی‌مقدم گفت: تاکسی‌های مشهد به بهانه هفته هوای پاک رایگان معاینه فنی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا و گرامیداشت هفته هوای پاک، برنامه‌ریزی‌هایی برای انجام معاینه فنی تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی به صورت رایگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان می‌توانند تا پنجم بهمن ماه به مرکز معاینه فنی خودرو حافظ مراجعه کنند، اضافه کرد: بر این اساس خودروهای دوگانه سوز که در یک سال گذشته معاینه مخزن گاز را انجام داده‌اند، نیاز به تست جدید نداشته و می‌توانند برای انجام معاینه فنی به مرکز معاینه فنی حافظ مراجعه کنند.

علوی‌مقدم ادامه داد: خودروهای فاقد معاینه تست گاز نیز ابتدا باید به یکی از مراکز معاینه فنی دارای تست چشمی مراجعه و پس از دریافت تاییدیه مخزن گاز خودرو، جهت انجام معاینه فنی به مرکز معاینه فنی حافظ مراجعه کنند.

گفتنی است که معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها به مناسبت هوای پاک، تاریخ 29 بهمن آغاز و تا 5 بهمن ماه در مرکز معاینه فنی حافظ ادامه دارد.