آخرین وضع کارت‌های سوخت جا مانده در پست
آخرین وضع کارت‌های سوخت جا مانده در پست
اسماعیلی گفت: تا کنون ۵۷ هزار کارت سوختی که در شرکت پست مانده بود، توزیع شده است.

به گزارش نبض انرژی،زیبا اسماعیلی با بیان این‌که ۹۲۴ هزار کارت سوخت در شرکت پست مانده است گفت: فرآیند توزیع کارت‌های سوخت در شرکت پست به صورت روزانه درحال انجام است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه شرکت پست از مالکان در ازای تحویل کارت سوختشان ۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند، گفت: این هزینه صدور کارت و متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتیاست.

اسماعیلی بابیان اینکه آدرس برخی مالکان طی این سال‌ها تغییر کرده و شرکت پست درحال غربال اطلاعات است افزود: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مالکان کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه “پیگیری مرسولات سازمانی” از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در بازه زمانی حدود یک ماهه، از سوم آذر تا اول دی‌ماه انجام شد و طبق آخرین آمار حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کردند.