شرایط متفاوت در گاز رسانی به تهران
شرایط متفاوت در گاز رسانی به تهران
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به استان تهران شرایط متفاوتی دارد و توجه ویژه‌ای می‌طلبد.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به استان تهران شرایط متفاوتی دارد و توجه ویژه‌ای می‌طلبد.
به گزارش نبض انرژی، غلامرضا مشایخی (شنبه، ۱۷ خردادماه) در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت گاز استان تهران، گفت: ما همه می‌دانیم که در تهران بر خلاف دیگر استان‌ها وضع کاملاً متفاوت است، زیرا در هر خیابان یک سفارتخانه، وزارتخانه و … وجود دارد که شرایط را متفاوت می‌کند، بر همین اساس، امیدواریم مهندس توکلی با اشرافی که به این قضیه دارد، بتواند نیروهای خوب را به جمع مدیریت گازرسانی اضافه کند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از احمد دارابی، مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان تهران اظهار کرد: اکنون ما در بخش اجرای پروژه‌ها در تهران، وضع بسیار خوبی داریم و امیدواریم در بخش نگهداشت و تعمیرات نیز بتوانیم با همدلی و تلاش بیشتر، بهتر کار کنیم و انتظارهای مردم برآورده شود.
باید اتفاق‌های خوبی در شرکت گاز استان تهران بیفتد
احمد دارابی، مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان تهران نیز طی سخنانی در این آیین، اظهار کرد: از اینکه این مدت را با همکاران بسیار خوبم کار کردم و توانستم در این شرکت، به جامعه خود خدمت کنم، بسیار خرسند و سپاسگزارم و از این به بعد هم، در هر زمان آماده ارائه کمک و خدمت به همکار خوبم، مهندس توکلی هستم.
سعید توکلی، مدیرعامل پیشین شرکت انتقال گاز ایران هم با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای تداوم خدمت‌رسانی به مردم در جایگاهی دیگر، اظهار کرد: پس از سخنان آقای دارابی، سخن گفتن بسیار سخت است، زیرا فونداسیون گازرسانی از گاز استان تهران و با توانمندی بالای مدیران و دست‌اندرکاران آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: به باور من در هر بخش و سازمانی که مشغول خدمت‌رسانی باشید، همیشه انسان‌ها در صحنه کاری خود، دانه‌هایی را می‌کارند که برخی از آنها تبدیل به نهال، بخشی تبدیل به درختچه‌ و برخی دیگر نیز به درخت تنومندی تبدیل می‌شوند که در تفکر سیستمی به آنها ساختار می‌گویند. نگهداری این درختچه‌ها و درختان تنومند تنها به دست توانای شما سرمایه‌های انسانی میسر است، زیرا زمانی که یک مدیر عوض می‌شود، ممکن است خیلی از شرایط تغییر کند، اما این شما هستید که با دست به دست هم دادن، سازمان را به هدف خود در افق ۱۴۰۴ که رسیدن به سرآمدی است، می‌رسانید.
سرپرست شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: همه این موارد نشان می‌دهد ظرفیت بسیار بالایی در بخش‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید آن استاندارد مطلوبی باشید که از آن برای بهره‌برداری در بخش پروژه‌ها، استفاده می‌شود، ضمن آنکه نباید فراموش کنیم حمایت مدیران ستادی بسیار مهم است، با حمایت آنها و توجه ویژه به گاز استان تهران، این نهال جدید باید پا بگیرد و اتفاق‌های خوب رقم بخورد.
منبع: شانا