رئیس‌جمهوری از خدمات اجتماعی وزارت نفت قدردانی کرد
رئیس‌جمهوری از خدمات اجتماعی وزارت نفت قدردانی کرد
رئیس‌جمهوری با اشاره به مشارکت وزارت نفت در احداث مجتمع ورزشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان فارس، از تلاش‌های وزارت نفت در حوزه خدمات اجتماعی قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری با اشاره به مشارکت وزارت نفت در احداث مجتمع ورزشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان فارس، از تلاش‌های وزارت نفت در حوزه خدمات اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش نبض انرژی، دکتر حسن روحانی در جریان افتتاح مجتمع ورزشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در لامرد استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از تلاش‌های وزارت نفت در این زمینه قدردانی کرد و گفت: همواره به وزارت نفت تاکید کرده‌ایم که اطراف مکان‌های فعال خود، خدمات اجتماعی هم  ارائه دهند و این پروژه هم یکی از خدمات اجتماعی وزارت نفت است.

وی با ابراز خرسندی از نام‌گذاری این مجتمع ورزشی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی قهرمان بزرگ کشور و تاریخ ما بوده و بنابراین مناسب است هرمکانی که قهرمان‌پرور است، نامی از قهرمانان بزرگ تاریخی ما داشته باشد.

رئیس‌جمهوری بهره‌برداری از مجتمع ورزشی شهید سلیمانی لامرد را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: برای مردم این منطقه خوشحال‌کننده است که خادمان آنها در طول این هفت سال، فضای ورزشی در استان فارس را به بیش از دو برابر رسانده‌اند. افتخار دولت است که در استان فارس این خدمت بزرگ را به همه ورزشکاران، مردم و جوانان عزیز ارائه داده است.

رئیس دولت در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به آثار برجام در صنایع بالادستی و پایین‌دستی نیز اشاره‌ کرد: تحولاتی که از سال ۹۴ در این صنایع می‌بینیم، شرایطی است که برجام به وجود آورده؛ یکی از این صنایع، کارخانه آلومینیوم جنوب لامرد است که توافق برجام باعث فعال شدن آن شد. گاهی مردم ما همه آثار برجام را نمی دانند، خیلی مهم است که مردم بدانند در نفت، گاز و صنایع معدنی پس از برجام چه اتفاقاتی افتاده است.

بر اساس این گزارش، مجتمع ورزشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی جنوب استان فارس با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ورزش و جوانان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث شده و متشکل از سه سالن تخصصی، استخر و سونا و چند فضای ورزشی استاندارد است.

سالن ورزشی چندمنظوره و استخر «تابناک» متعلق به این مجموعه ورزشی با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در جریان توافق مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با اداره کل ورزش و جوانان و معاونت عمرانی استان فارس احداث شده است که براساس این توافق مقرر شده در طول ۲۰ سال بهره‌برداری از این مجموعه، علاوه بر کارکنان، مردم نیز از امکانات ورزشی استفاده کنند.

مجموعه ورزشی لامرد شامل یک سالن سرپوشیده چندمنظوره با ظرفیت حضور ۲۵۰۰ تماشاچی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ۶ سالن تخصصی برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و ساختمان‌های اداری است.

امروز افزون بر افتتاح این مجموعه ورزشی، مرکز MRI بیمارستان لامرد که با اعتبارات شرکت ملی نفت ایران راه‌اندازی شده است نیز از سوی رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

مرکز MRI بیمارستان لامرد با اعتبار ۵ میلیارد تومانی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با دانشگاه علوم پزشکی استان فارس راه‌اندازی شده است.

منبع :‌شانا