عملیات انتقال آب سد ماملو به پیشوا آغار شد
عملیات انتقال آب سد ماملو به پیشوا آغار شد
با حضور استاندار تهران، عملیات انتقال آب سد ماملو به شهرستان پیشوا آغاز شد.

به گزارش نبض انرژی، این پروژه در دو فاز لوله گذاری به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال و احداث دو مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
استاندار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان پیشوا، از جمله مناطقی است که در تابستان امسال، با مشکل کمبود آب مواجه بود و انتقال آب از سد ماملو، یکی از درخواست‌های مردم و مسئولان این شهرستان اعلام شده بود.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: با پیگیری ‌های صورت گرفته، اجرای این پروژه به تصویب رسید و عملیات اجرایی پروژه با تأمین اعتبارات مورد نیاز، تهیه لوله و آماده سازی جبهه کاری آغاز شد تا یکی از نیازهای اساسی شهرستان در تأمین آب شرب پایدار و سالم تا اردیبهشت ۹۹ برآورده شود.

وی گفت: به منظور افزایش سرعت، این پروژه در دو فاز طراحی شده تا با استفاده توان دو پیمانکار، وعده ارائه شده به مردم در زمان اعلام شده محقق شود.
وی افزود: تمامی اعضای شورای اداری، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و مسئولان شهرستان پیشوا در کنار این پروژه قرار دارند تا این پروژه با پشتوانه حقوقی و قضایی زودتر از زمان اعلام شده تکمیل شود.
استاندار تهران گفت: از فرماندار پیشوا خواسته شده تا روزشمار اجرای این پروژه را طراحی و مردم در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گیرند.