کمپین «الف – ب ایران» کلید خورد
کمپین «الف – ب ایران» کلید خورد
کمپین «الف - ب ایران» با هدف افتتاح هر هفته یک طرح بزرگ بخش آب و برق از امروز شنبه سیزدهم مهرماه 98 به صورت رسمی و از استان کهکلویه و وبراحمد کلید خورد.

به گزارش نبض انرژی، «رضا اردکانیان» وزیر نیرو پنجشنبه یازدهم مهرماه در آخرین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران وعده داد که هر هفته یک پروژه بزرگ آب و برق  در سراسر کشور و درقالب کمپین «الف – ب ایران» افتتاح می شود.
وی از تلاش وزارت نیرو برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم خبر داد و گفت: در نیمه دوم امسال و از هفته آتی(این هفته) هر هفته طرحی بزرگ در عرصه آب و برق در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

اردکانیان افزود: بیش از ۲۲۰ طرح در بخش آب و آبرسانی، تصفیه خانه آب و فاضلاب، آبرسانی روستایی، نیروگاه برق حرارتی و تجدید پذیر در همه استان ها بهره برداری می شود.

وزیر نیرو ادامه داد: تلاش می شود به سهم خود و به قدر استطاعت و استعدادهای موجود از شرایط تحریم حسن استفاده را داشته باشیم، گرچه شرایط سخت است اما تلاش می شود هیچ گونه وقفه ای در تامین آب و برق ایجاد نشود.
براین اساس و با هدف آغاز عملیات اجرایی کمپین «الف – ب ایران» اردکانیان امروز در سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد و با افتتاح فاز نخست و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پست برق چرام در کهگیلویه و بویراحمد کلید زد.

افتتاح طرح های مختلف تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.