نشست تخصيص آب از منظر حكمراني برگزار می‌شود
نشست تخصيص آب از منظر حكمراني برگزار می‌شود
نشست تخصصي از سلسله نشست‌هاي جامعه، آب و انرژي با عنوان «تخصيص آب از منظر حكمراني» پنجم شهریورماه جاری در سالن فردوسي پژوهشگاه نيرو برگزار مي‌شود.

به گزارش نبض انرژی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، در این نشست یک‌روزه که توسط مركز امور اجتماعي منابع آب و انرژي وزارت نيرو با همكاري دفتر برنامه‌ريزي کلان آب و آبفا برگزار می‌شود، “صديقه ترابي” مديركل دفتر برنامه‌ريزي كلان آب و آبفا، “محمد فاضلي” مشاور وزير و سرپرست مرکز امور اجتماعي منابع آب و انرژي وزارت نيرو، “سعيد مريد” استاد دانشگاه تربيت مدرس و “عباسقلي جهاني” مدير اسبق دفتر برنامه‌ريزي آب وزارت نيرو و تعدادي از نمايندگان منتخب شرکت‌هاي آب منطقه‌اي سخنرانی خواهند کرد.
بنا بر این گزارش، تاريخچه تخصيص آب و تجارب جهاني در رويکردهاي نوين، نظام‌نامه تخصيص آب (نقاط قوت، ضعف و چالش‌ها)، چالش‌هاي مربوط به ارتباط با آب‌بران و مقامات استاني و پياده‌سازي و پايش تخصيص، جنبه‌هاي اجتماعي و حل مناقشات در تخصيص آب و همچنين چالش‌هاي ارتباط با آب‌بران جزء، از موضوعات قابل ارائه در این نشست است.
در پايان این نشست نیز، پرسش و پاسخ با حضور همه سخنرانان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره برنامه زمانبندي و ثبت نام در این همايش می‌توانند به پايگاه اينترنتي www.WaterAllocation.ir  مراجعه کنند.