آمادگي صنعت برق در لحظه تحويل سال با بيش از 20 هزار نيروي عملياتي
آمادگي صنعت برق در لحظه تحويل سال با بيش از 20 هزار نيروي عملياتي
مدیرعامل توانیر گفت: به منظور حفظ پايداري شبكه برق كشور، در ايام نوروز و به ويژه لحظه تحويل سال، بيش از 20 هزار نفر از همكاران در بخش‌هاي مختلف صنعت برق مشغول به كار خواهند بود .
به گزارش نبض انرژی ، محمدحسن متولی‌زاده با بیان این مطلب افزود: براساس تقسيم بندي صورت گرفته در بخش انتقال و فوق توزيع 13 هزار نفر در ايام تعطيلات در محل كار خود حاضر خواهند بود.
متولي‌زاده ادامه داد: با توجه به اهميت اين بخش، پرسنل صنعت برق در محل‌هاي كار خود حاضر خواهند بود تا شبكه انتقال و فوق توزيع به عنوان زيرساخت اصلي شبكه برق كشور پايداري خود را حفظ نمايد و در صورت وقوع رخدادي غيرمنتظره بتوان در كوتاه ترين زمان ممكن به رفع آن اقدام كرد.
وی همچنين در خصوص تهمیدات صورت گرفته بخش توزيع، گفت: در بخش توزيع نيز بيش از 15 هزار نفراز همكاران در ايام تعطيلات و لحظه تحويل سال مشغول به كار خواهند بود. در این بخش همكاران صنعت برق در واحدهاي مربوط به ديسپاچينگ، اتفاقات، اكيپ‌هاي عملياتي و… حضور خواهند داشت.
مديرعامل توانير تصريح كرد: در ايام تعطيلات نوروز تمامی مجموعه‌هاي صنعت برق آماده خدمت رساني به مشتركان هستند و در صورت بروز مشكل هموطنان مي‌توانند از طريق تماس با شماره 121، موارد را به همكاران صنعت برق اطلاع دهند.
متولی‌زاده در پایان گفت: در كنار بخش‌هاي انتقال، فوق توزيع و توزيع، پرسنل صنعت برق در كليه نيروگاه‌ها نيز به صورت شبانه‌روزي مشغول به فعاليت خواهند بود تا جريان برق به عنوان نبض اصلي زندگي و روشنايي براي هموطنان حفظ شود.
  • منبع خبر : وزارت نیرو