تعطیلی پنج شنبه ها در بوشهر
تعطیلی پنج شنبه ها در بوشهر
استاندار بوشهر گفت: از سال آینده بخاطر آغاز فصل گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تعطیلی پنجشنبه‌ها دراین استان از سرگرفته می‌شود.

به گزارش نبض انرژی، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت مقام شهیدان افزود: آب به عنوان یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر است که باید با استفاده ازتجهیزات کاهنده مصرف، زمینه صرفه جویی آن فراهم شود.

وی بیان کرد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها پیشگام صرفه جویی در مصرف آب باشند و ۲۰ درصد مصرف خود راکاهش دهند.

گراوند ادامه داد: این میزان صرفه جویی میزان قابل توجهی است که می‌تواند به تامین و پایداری هر چه بیتشر آب شرب مصرفی استان بوشهر کمک کند.

وی یادآور شد: در استان بوشهر درحوزه آب اقدام‌های بی نظیر صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان دریافت مجوز احداث ۱۵۰ هزار مترمکعب آب شیرین کن، چهار سد در دست احداث که ۲ مورد آن در آستانه تکمیل است، اشاره کرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی درارتباط با اضافه کاری و مطالبات کارکنان خود نیز پیگیری لازم را انجام دهند.

در چند سال اخیر روزپنجشنبه برای ادارات دراستان بوشهر تعطیل بود که از ۲۰ مهرماه سال جاری این تعطیلی لغو شد و از این تاریخ تاکنون ادارات بوشهر پنجشنبه‌ها فعال هستند.

  • منبع خبر : ایرنا