پالایشگاه گاز ایلام سالانه بیش از ۱۵۰۰ مورد تجهیزات ابزار دقیق تعمیر می کند
پالایشگاه گاز ایلام سالانه بیش از ۱۵۰۰ مورد تجهیزات ابزار دقیق تعمیر می کند
کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز ایلام با بهره‌مندی از نیروهای توانمند ایرانی و استفاده از تجهیزات ساخت داخل، سالانه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مورد تجهیزات ابزار دقیق را تعمیر و کالیبراسیون می‌کند.

به گزارش نبض انرژی ،به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سالانه یک هزار و ۵۰۰ مورد تجهیزات ابزار دقیق برای تعمیر، کالیبراسیون و تنظیم به کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز ایلام ارجاع می‌شود که با توجه به متغیر بودن شرایط تعمیراتی برنامه‌ریزی نشده، این مقدار قابل افزایش است.

از ابتدای امسال تاکنون، همکاری در انجام اورهال تفکیکی سالانه بویلرهای فشار پایین، فشار متوسط و توربو ژنراتورها، پیگیری تامین قطعات مصرفی روزمره، قطعات یدکی اضطراری و موارد خاص، انجام کالیبراسیون گازسنج‌های دستی واحد اچ‌اس‌یی، به‌روزرسانی تجهیزات و فضای کارگاه از طریق طراحی و ساخت میزهای کار استاندارد و آرگونومیک برای خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز ایلام انجام شده است.

پایش مداوم عوامل زیان‌آور محیط کار و رفع آنها از طریق ارزیابی ریسک و شناسایی موارد خطر، کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری کمی گاز ورودی و خروجی پالایشگاه در مدت زمان ۳ و ۶ ماهه، کالیبراسیون سالانه تجهیزات اندازه گیری و اخذ گواهینامه‌های معتبر بر اساس آخرین استانداردهای جهانی از دیگر وظایف این کارگاه است.

این خدمات با هدف تولید پایدار، کاهش توقف‌های ناخواسته، کاهش زمان توقف تجهیزات، عملکرد صحیح و به‌موقع سامانه‌های حفاظتی و تکیه بر تخصص و مهارت‌های فنی نیروهای توانمند این کارگاه انجام می‌شود.

 

  • منبع خبر : شانا