مدیرعامل جدید توزیع برق شیراز معرفی شد
مدیرعامل جدید توزیع برق شیراز معرفی شد
فارس طی مراسمی با حضور مجازی معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر و مقام‌های استانی صنعت آب و برق فارس، ضمن تکریم خدمات جلال زراعت‌پیشه، مدیرعامل سابق، محمدرضا سلاحی به عنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق شیراز معرفی شد.

ظهر یکشنبه ۳ بهمن و همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س)، طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران صنعت آب و برق استان فارس و حضور ویدئوکنفرانسی رخشانی‌مهر، معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر و اقای صالحی مدیر روابط عمومی شرکت توانیر ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های زراعت پیشه، مدیرعامل سابق، محمدرضا سلاحی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق شیراز معرفی شد.

به گزارش نبض‌انرژی،معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر در این جلسه با اشاره اقدامات تاثیرگذار توزیع برق شیراز طی سال‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد که این خدمات و اقدامات جدید در راستای ارتقاء و بهبود شاخص‌های مختلف خدمت رسانی به مشترکان، از این پس نیز تداوم یابد.

رخشانی مهر، با ببان اینکه ارزشمندترین دارایی یک سازمان، منابع انسانی است، بر لزوم توجه هرچه بیشتر به این دارایی با اهمیت، تاکید کرد.

او همچنین خواستار اطلاع‌رسانی مطلوب و ارتقاء آگاهی مردم نسبت به تغییرات تعرفه‌های برق با جلب همکاری رسانه‌ها شد و تاکید کرد که این اقدام در راستای مدیریت هرچه بهتر مصرف انرژی ارزشمند برق، اجرایی شده است.

رخشانی‌مهر تاکید کرد که تنها عده‌ای قلیل از مشترکان برق به دلایل مختلف مصرف بالا و غیرمتعارفی از این انرژی دارند، خاطرنشان کرد که بخش اعظم جامعه جزو گروه مشترکین خوش مصرف برق طبقه بندی می‌شوند و تغییر تعرفه‌ها تاثیری بر این گروه از جامعه ندارد.

او همچنین خواستار برنامه ریزی مطلوب برای عبور از پیک بار تابستان سال آینده و نصب کنتورهای هوشمند را از اولویت‌ها دانست و گفت: نصب کنتورهای هوشمند در بخش‌های مختلف خصوصا صنعت، کشاورزی، اداری و عمومی با هدف مدیریت پیک بار دارای اهمیت است.

رخشانی‌مهر خاطرنشان کرد که با توجه به جایگاه فارس و شیراز در زمینه کشاورزی، نصب کنتورهای هوشمند در این بخش از ابعاد مختلف مدیریت مصرف و پیک بار و همچنین کمک به حفظ منابع آبی، اهمیت دوچندانی دارد.

معاون هماهنگی امور توزیع برق شرکت توانیر همچنین بر لزوم توجه به وصول مطالبات به عنوان یکی دیگر از اولویت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد که علیرغم موفقیت‌های حاصله طی سال‌های گذشته تاکنون، راه‌های نرفته زیادی پیش روی صنعت برق قرار دارد.

حقیقی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات مهندس زراعت‌پیشه، تاکید کرد که مهندس سلاحی نیز از بدنه صنعت برق بوده و با فراز و نشیب‌های این صنعت آشنایی کامل دارد.

حقیقی یکی از مهمترین مسائل و اولویت‌ها را مدیریت مصرف انرژی برق دانست و ضرورت تداوم تلاش‌های گسترده برای تامین برق پایدار و مطمئن برای همه مشترکان را دارای اهمیت دانست.

جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس نیز در این جلسه، صنعت برق را از صنایع پیشرو کشور برشمرد و خاطرنشان کرد که یکی از افتخارات توزیع برق شیراز اینست که کمترین میزان شکایات مردمی را در فارس به خود اختصاص داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز در این جلسه، ضمن تکریم اقدامات و خدمات مدیریت سابق این شرکت، بر پیگیری مسائل مد نظر دولت مردمی سیزدهم و ارتقاء پاسخگویی و رضایتمندی مردم را از اولویتها برشمرد.

محمدرضا سلاحی خاطرنشان کرد: تاسی به سیاستهای دولت دکتر رئیسی، ارتقاء اعتماد عمومی به خدمتگزاران صنعت برق و افزایش حس اعتماد و امید به فعالان صنعت برق را مد نظر خواهم داشت.

سلاحی خاطرنشان کرد: اگر اعتقاد داریم که ارتقاء خدمت به شهروندان باید در دستور کار باشد، تعلق خاطر همکاران به سازمان و نظام هم باید مد نظر قرار داشته باشد.

وی با اشاره به چالشهای صنعت برق به رغم زحمات گذشتگان، گفت: بخش مهمی از این چالشها طراز نبودن منابع و مصارف صنعت برق است که امیدواریم با برنامه‌های دولت، مرتفع شود.

سلاحی با بیان اینکه عبور از پیک مصرف برق، اعمال تعرفه های جدید ، تداوم کاهش تلفات از مسائل و اولویتهای مهم کوتاه مدت این شرکت می‌تواند باشد، گفت: بالاتر از همه اهداف همسویی با سیاست های کلی نظام در حصول به اهداف عالیه است مشخصا بندهایی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، ارتباط مستقیم با مجموعه صنعت برق دارد، لذا این بیانیه در اجرای برنامه‌ها مد نظر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، تاکید کرد در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) که در بیانه گام دوم صراحتا مورد اشاره قرار گرفته هریک از ما بسته به جایگاه دارای وظایفی هستیم که با بصیرت باید وظایف را شناسایی کرده و با ایثار اقدام کنیم.