معاون استاندار هرمزگان: سیل اخیر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است
معاون استاندار هرمزگان: سیل اخیر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است
معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه سیل اخیر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که عمده آن در حوزه‌های کشاورزی، راه، آب و برق است، گفت: خسارت زیادی به زیرساخت‌های عمرانی استان وارد شده است.
رضا مدرس با اشاره به آخرین خسارات سیلاب اخیر به استان هرمزگان بیان کرد: هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تقریبا دچار آبگرفتگی شدند و خسارت زیادی به زیرساخت‌های عمرانی استان هرمزگان وارد شد.

به گزارش نبض‌انرژی،وی با بیان اینکه سیل اخیر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که عمده آن در حوزه‌های کشاورزی، راه، آب و برق است، افزود: با توجه به هشدار‌های اولیه و اقداماتی که صورت گرفته بود، تلفات جانی نداشتیم و مردم نیز همکاری خوبی داشتند و از ابتدای امر که بارندگی رخ داد هلال احمر و بسیج ورود کرده و امداد رسانی را آغاز کردند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی از چالش‌های بزرگ در این سیل، شستگی ورودی پل بسیج میناب بود، گفت: نقطه عطف امدادرسانی از این پل بود که تقریبا ۳۰ ساعت به صورت شبانه روزی کار شد تا این معضل حل شود.
مدرس با بیان اینکه بازسازی و جبران خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی منازل مردم  را در دستورکار داریم،بیان کرد: در تنبک بالا و مازغ در روستای حکمی عده‌ای از همشهریان اسکان موقت داده شده بودند که پنج روزی است که مردم  وارد خانه‌های خود شدند.