آغاز عملیات اجرایی ساخت سد معشوره ظرف هفته آینده
آغاز عملیات اجرایی ساخت سد معشوره ظرف هفته آینده
استاندار لرستان از آغاز بکار عملیات اجرایی ساخت سد معشوره در هفته آینده خبر داد .
نشست پیگیری ساخت سد معشوره در وزارت نیرو با حضور دکتر فرهاد زیویار و وزیر نیرو با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی و سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس با اخذ موافقت وزیر نیرو در خصوص آغاز بکار ساخت سد معشوره به پایان رسید .

به گزارش نبض‌انرژی،استاندار لرستان در توضیح این جلسه گفت: موضوع پیگیری فرآیند شروع بکار و انعقاد قرار داد جدید سد معشوره با حضور وزیر محترم نیرو در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مقرر شد ظرف هفته آینده ساخت این پروژه مهم از سر گرفته شود.

دکتر زیویار ادامه داد : در این جلسه که در دفتر وزیر نیرو در تهران برگزار شد، پس از بررسی موارد مطرح شده مقرر گردید از هفته آینده فرآیند ساخت و تکمیل سد معشوره آغاز شود و یکی از وعده هایی که به مردم داده بودیم محقق گردد.
وی افزود: طبق توافق صورت گرفته در جلسه تصمیم بر آن شد قرار داد جدید سد معشوره با قید فوریت نهایتا تا ۳ ماه آینده نهایی و منعقد شود .
استاندار لرستان بیان داشت: سد معشوره یکی از مطالبات مهم مردم استان است که در سفر اخیر رئیس‌جمهور محترم به استان مطرح گردید و در مصوبات این سفر برای تامین اعتبار و تکمیل گنجانده شد که با پیگیری های صورت گرفته مراحل ساخت سد آغاز خواهد شد .