یک نماینده مجلس: جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد
یک نماینده مجلس: جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد، گفت: در لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱ که دولت تقدیم مجلس کرده‌ است، برنامه‌ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد.

احمد مرادی با بیان اینکه «در لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱ که دولت تقدیم مجلس کرده‌ است، برنامه‌ای برای گران کردن بنزین وجود ندارد»، اظهار کرد: امروز جامعه دیگر کشش افزایش قیمت هیچ فرآورده‌ای را ندارد و دولت باید با ارائه مشوق‌هایی، مصرف سوخت را بهینه و کنترل کنند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی همچنین درباره اجرای آزمایشی سهمیه بنزین به صورت تخصیص سهمیه به کارت ملی افراد به جای شماره پلاک خودروها در برخی مناطق کشور، گفت: این شیوه سهمیه‌بندی بنزین از طرح‌هایی است که مطرح شده و دولت نیز نسبت به اجرای آن بی میل نیست، اما بعید می‌دانم در این شرایط بخواهد اجرایی شود؛ این طرح بصورت پایلوت در قشم و کیش در حال اجراست که مشکلات خودش را نیز به همراه داشته است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تا کنون با مجلس در این موضوع هماهنگی‌ای انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، بر اعلام مسئولان، اجرای طرح تخصیص سهمیه ماهانه ۲۰ لیتر بنزین به کارت ملی افراد به جای شارژ کارت سوخت بر اساس پلاک هر خودرو که در جزیره کیش به اجرا درآمده است، صرفاً جنبه آزمایشی دارد و بعد  از اصلاح اشکالات احتمالی در مناطق دیگر اجرایی خواهد شد.

 

ایسنا