نشست کمیته نفت و گاز ستاد انرژی خراسان رضوی برگزار شد
نشست کمیته نفت و گاز ستاد انرژی خراسان رضوی برگزار شد
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مدیران شرکت های حوزه نفت و گاز در استان، نشست کمیته نفت و گاز ستاد انرژی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در نشست کمیته نفت و گاز ستاد انرژی خراسان رضوی گفت: شرکت‌های خدماتی حوزه انرژی باید از سیاست‌های توسعه شهری، روستایی و صنعتی استان آگاه باشند تا بتوانند موازی این اقدامات خدمت رسانی را انجام دهند. اثر این هم افزایی باید به وضوح در خدمت رسانی به بخش‌های مختف استان دیده شود و خواسته ما از مدیران، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با رویکرد آمایش سرزمین است.

وی افزود: برنامه‌های تدوین شده در هر بخش باید شفاف و با قابلیت اندازه گیری باشد و به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان برسد.

شایان ذکر است که نشست کمیته نفت و گاز ستاد انرژی خراسان رضوی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، مدیران عامل شرکت‌ بهره برداری نفت و گاز شرق و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت گاز استان خراسان رضوی و روسای منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی برگزار شد و مدیران حاضر، گزارشی از عملکرد مربوط به فعالیت های خود ارائه کردند.