طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد
طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد
ایلام-مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر زرین آباد یکی از مطالبات به حق مردم این دیار بود که خوشبختانه مردم منطقه پس از سال ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

عباس شمس اللهی صبح چهارشنبه در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد، گفت: با گازرسانی به شهر زرین آباد یک هزارو ۹۵۰ خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش نبض‌انرژی،مدیر عامل شرکت گاز ایلام افزود: از یک هزارو ۹۵۰ خانوار در شهر پهله،۶۵۰ خانوار در روستاهای این بخش قرار گرفته است که تاکنون ۶۵۰ علمک در شهر پهله نصب شده و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به شهرزرین آباد ۷۰ کیلیومتر خط تغذیه اجرا شده است، گفت: برای گازرسانی به شهر زرین آباد ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون ۵۰۶ روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۵ شهر و ۵۶ روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و ۴ روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند، به شبکه گاز متصل شوند.