هیچ یک از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان مشکل سوخت ندارند
هیچ یک از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان مشکل سوخت ندارند
سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبرداد: هیچ یک از واحد های تولیدی بخش کشاورزی مشکل سوخت ندارند.

ازهمدان، مرتضی ماجدی گفت: واحد های تولیدی که نیاز به سوخت داشته باشند می توانند در سامانه مدیریت درخواست فراورده های نفتی (سدف) به  نام “نیو تجارت آسان” درخواست خود را ثبت کنند تا با پیگیری واحدهای تخصصی بتوانند سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.

به گزارش نبض‌انرژی،ماجدی بیان کرد: 107 واحد گلخانه بزرگ و کوچک مقیاس، 594 واحد مرغداری گوشتی و تخم گذار و مادر گوشتی، 840 واحد دامداری و  250 واحد صنایع تبدیلی  فعال با کسب پروانه  و مجوز از سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می کنند  که با توجه به نوع فعالیت واحد و اقلیم و منطقه آب و هوایی سوخت آنها تعریف شده  است.

ماجدی اظهار داشت:  80 درصد گلخانه های استان گاز سوز شده اند و 20 درصد دیگر بنا به دلایلی، مانند دور بودن از خط لوله گاز از سوخت های دیگر استفاده می کنند.

 ماجدی بیان کرد: هیچ یک از واحد های تولیدی  مشکل سوخت ندارند و اگر بنا به دلایلی همچون برودت هوا قطعی گاز و  نیاز به سوخت اضطراری داشته باشند می توانند درخواست خود را به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها اعلام نمایند تا در اسرع وقت جهت تامین  سوخت اقدام شود.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 107 میلیون لیتر گازوئیل برای کلیه واحد های تولیدی متقاضی تائید شده است.