۲۰۰ روستا در دلفان مشکل آب شرب دارند
۲۰۰ روستا در دلفان مشکل آب شرب دارند
 فرماندار دلفان با بیان اینکه ۹۰ مدرسه تخریبی و کانکسی در شهرستان دلفان وجود دارد گفت: حدود ۲۰۰ روستای دلفان با مشکل نبود و یا کمبود آب شرب مواجه‌اند که برای برطرف کردن مشکلات این حوزه نیز نیاز به تامین اعتبار داریم.

نورالدین درمنان در دلفان اظهار داشت: در شهرستان دلفان 309 مدرسه وجود دارد که تعداد 294 واحد از آنها دولتی و 15 واحد نیز غیرانتفاعی‌اند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی با اشاره به ضرورت تامین اعتبار جهت بازسازی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در این شهرستان، افزود: 90 مدرسه تخریبی و کانکسی در شهرستان داریم ضمن اینکه 30 پروژه در دست ساخت نیز وجود دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها نیازمند تامین اعتبار هستیم.

فرماندار دلفان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به لرستان، مسائل و مشکلات شهرستان در سه بخش مطرح شد که یک بخش از آنها تامین اعتبار این فضاهای آموزشی بود، عنوان کرد: مسئله دیگر در حوزه آب بود، تقریبا حدود 200 روستای شهرستان دلفان با مشکل نبود و یا کمبود آب شرب مواجه‌اند که برای برطرف کردن مشکلات این حوزه هم نیاز به تامین اعتبار داریم.

وی با اشاره به مشکلات بخش راه، گفت: حدود 300 کیلومتر از راه‌های ارتباطی 163 روستای شهرستان راه شوسه و خاکی است و اهالی این روستاها به ویژه در زمستان با مشکل تردد مواجه می‌شوند و گاها با بارش برف راه ارتباطی آنها تا چند روز مسدود می‌شود که در این بخش هم نیازمند مساعدت و تامین اعتباری جهت راه شکافی و آسفالت این محورهای ارتباطی هستیم.

درمنان تصریح کرد: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان که دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هم هست یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان بود که قول مساعد در این رابطه داده شده است.